Monday, April 29, 2013


اطلاعیه محبت نیوز در ارتباط با عدم فعالیت چند روزه سایت

.
در راستای حملات اینترنتی و سازمان یافته ارتش سایبری و "هکرهای اجاره‌ای ولایت فقیه" در طول حیات سایت "محبت نیوز"، کلیت نشانگر تاثیر گذاری و اقبال مردم به این سایت بوده است .
کاربران و همراهان خوب "محبت نیوز"
به اطلاع می‌رساند:
متاسفانه با عنایت ارتش سایبری ولایت‌فقیه جمهوری اسلامی، سایت خبری " محبت نیوز" طی روزهای گذشته به شدت مورد حملات اینترنتی قرارگرفت و این امر موجب گردید که وب سایت محبت نیوز " هک " و از دسترس کاربران عزیز خارج شود.
در راستای مقابله با این امر، سایت آزمایشی دیگری طراحی و راه اندازی شد که در کمال ناباوری بازهم مورد حمله هکرها قرار گرفت و از تاریخ 20 اپریل 2013 از دسترس خارج گردید.
حملات سنگین و سازمان یافته ارتش سایبری و "هکرهای اجاره‌ای ولایت فقیه" در طول حیات سایت "محبت نیوز"، همگی نشانگر تاثیر گذاری و اقبال مردم به این سایت بوده است و نشان داد توانسته پیام محبت مسیح و جفا برمسیحیان ایران‌زمین را به گوش دل‌های آزاده و راستی‌پذیر برساند، که این امر به مذاق حاکمیت اسلامی خوش نیامده و آنها با حمایت مالی و انسانی از گروه‌های افراطی و تندرو متخصص در حوزه اینترنت، جفا رساندن بر مسیحیان ایران را به گونه‌ایی دیگر در فضای مجازی دنبال می‌کنند.
بر اساس قوانین بین‌المللی و همچنین قوانین داخلی بسیاری از کشورها، هک و تهاجم اینترنتی به عنوان یک جرم تعریف شده است وعاملان اینگونه جرایم نیز معمولن به پرداخت مبالغ هنگفت مالی یا زندان‌محکوم می‌شوند، اما حاکمیت اسلامی ایران نه تنها با این گونه جرائم مقابله نمی‌کند بلکه با سازماندهی و تامین منابع مالی، سعی در جلوگیری از اطلاع رسانی و واقعیت‌های موجود در جامعه امروز ایران می‌گردد.
ولی امروز یک‌بار دیگر شاهد شکستی برای این ددمنشان پوشیده در خرقه زهد هستیم و به یاری خدا سایت را مجددن راه اندازی کرده و در ادامه این راه نیازمند کمک و دعاهای شما همراهان همیشگی هستیم.
لازم به ذکر است سایت « محبت نیوز» در مقاطع مختلف بارها توسط عوامل افراطی و متعصب مورد تهدید و حملات اینترنتی قرار گرفته و تاکنون توانستند چهار بار این سایت را هک کنند.
سایت خبری «محبت نیوز» یکی از تریبون‌های اصلی جامعه مسیحیان فارسی زبان در 18 آذر ماه 1389 با هدف انعکاس اخبار مربوط به مسیحیان سرتاسر جهان به زبان فارسی و انگلیسی راه اندازی شده است.
*سایت خبری محبت نیوز به دلیل روزهایی که در دسترس نبوده برخی خبرها و رویدادهای مهم هفته ای که گذشت را مرور خواهد کرد.
در محبت مسیح باشید

No comments:

Post a Comment